Veel gestelde vragen
Je kunt de antwoorden op de meest gestelde vragen terugvinden op deze pagina.
Kan je iets niet vinden of heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Algemeen
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0113 450 460 tussen 12:00 en 17:00 van woensdag t/m vrijdag.
U kunt onze klantenservice mailen op contact@digitalisatiewinkel.nl of een bericht achterlaten op onze contactpagina.
Ook kunt u met ons live chatten via onze Facebookpagina of Whatsapp (0113 450 460).
Kan ik ook langskomen?
Je bent van harte welkom in de opnamestudio in Goes. Wel vragen wij je een afspraak te maken via ons makkelijke afspraakformulier.
Ik ben mijn factuur kwijtgeraakt
Neem contact op met onze klantenservice. Wij versturen je dan een nieuwe kopie van je factuur.
Ik kan mijn factuur (gedeeltelijk) niet betalen
Wij overhandigen onze oplevering pas na de ontvangst van je betaling. Ben je op het moment niet in staat je factuur te betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik ook in termijnen betalen?
In het verleden was het mogelijk te betalen in termijnen. Helaas bieden wij deze optie op het moment niet meer aan. Excuses voor het ongemak.
Hoelang bewaren jullie mijn gegevens?
Voor een uitgebreide uitleg van hoe wij met je persoonlijke data omgaan verwijzen wij je graag naar onze Privacyverklaring en Algemene Voorwaarden.
Onze diensten
Krijg ik mijn oude materiaal terug na een digitalisatieopdracht?
Zeker! U ontvangt altijd uw oude materiaal terug. Deze versturen wij inclusief de rest van uw bestelling naar u terug retour na het afronden en de betaling van uw opdracht.
Voor meer informatie over de verzending kunt u terecht op onze Hoe werkt het pagina.
Hoe zit het met verzendkosten?
Je kunt binnen Nederland je opdracht gratis naar ons versturen per post. Na het aanmelden van je opdracht ontvang je een gratis postlabel voor het versturen van je pakket. Plak deze op je verzenddoos en lever deze in bij een DPD punt in je buurt. Na het afronden van je digitalisatieopdracht betaal je slechts eenmalig de verzendkosten voor het terugsturen van je bestelling. Let wel op, de gratis verzending geld vanaf 3 items of meer. Verstuur je minder dan 3 items? Dan wordt het verzendlabel (€4,99) achteraf gefactureerd. Je betaalt in dat geval zowel voor het opsturen als ontvangen van je pakket.
Klik hier om meer te lezen over het opsturen en ontvangen van je opdracht.
Ik weet niet wat voor videoband/cassette ik heb. Wat doe ik nu?
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice per mail door een bericht te sturen naar contact@digitalisatiewinkel.nl of chat live met ons op onze Facebookpagina of via Whatsapp ((+31)621938404). Wij zullen je vragen een foto op te sturen van je cassette/band.
Mijn ontvangen USB-stick werkt niet.
Dat is niet de bedoeling! Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij je graag verder. Mogelijk is het probleem op afstand op te lossen. Zo niet dan kan je jouw USB-stick kosteloos retour sturen en verzenden wij een nieuwe!
Mijn ontvangen opname bevat strepen/ruis. Hoort dit?
Ruis en/of horizontale strepen ontstaan soms op oude of beschadigde opnames. Soms is dit op te lossen met een schoonmaakbeurt. Dit bieden wij aan als extra optie in ons pakket. Je kan indien gewenst uw band opnieuw opsturen in combinatie met de schoonmaak optie. Je betaalt zelf voor de nieuwe opname en extra dienst.
Soms is het probleem zelfs nog na een goede schoonmaakbeurt aanwezig. Op VHS banden en video/audiocassettes (met uitzondering van Digital8) worden opnames opgeslagen op magnetische tape. Deze magnetische tape verliest door de jaren heen zijn kracht. De kwaliteit wordt dan steeds slechter. Dit totdat de tape compleet niet meer leesbaar is. Hier is helaas niks aan te doen.
De audio/video synchronisatie in mijn opname klopt niet
Dit is zeker niet de bedoeling. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.
Ik heb mijn pakket met oude materiaal niet terug ontvangen
Mogelijk is je pakket nog onderweg. Bij twijfel kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice of een mail versturen naar contact@digitalisatiewinkel.nl. Je kan je pakket altijd volgen met de bijgeleverde Track en Trace code.
Heb je wel een mail ontvangen dat je bestelling klaar is samen met downloadlink, maar heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Mogelijk is er iets fout gegaan. Neem binnen 3 dagen contact op met onze klantenservice.
Hoelang bewaren jullie mijn opnames/data?
Hoewel downloadlinks standaard 4 weken beschikbaar blijven, worden opnames en gedigitaliseerde media standaard 2 extra weken bewaard op onze servers. Dit doen wij voor jou als klant. Is er iets mis met een oplevering of is bijv. een USB-stick of dvd defect? Dan kunnen wij meteen een nieuwe versie naar je verzenden zonder jouw materiaal opnieuw te hoeven opnemen of te digitaliseren. Ook wanneer wij een fout hebben gemaakt kunnen wij makkelijk terugvinden wat je bedoeld en de fout corrigeren of een handeling opnieuw uitvoeren.
Wil je liever niet dat je data 30 dagen wordt bewaard? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij verwijderen dan handmatig je data uit ons systeem.
Webwinkel
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Wanneer de verzendtijd is overschreden en u nog steeds uw pakketje niet heeft ontvangen wordt u gevraagd zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij proberen dan uw pakket te vinden en zullen indien nodig een onderzoek starten met de vervoerder.
Mijn bestelling is kapot aangekomen
Op het moment dat de buitenkant van het pakket beschadigd is bij de bezorging (of het pakket geopend lijkt) dient u het pakket te weigeren en niet te tekenen voor ontvangst. Neem binnen 3 dagen contact op met onze klantenservice.
Indien u uw pakket heeft aangenomen en vervolgens blijkt dat uw product beschadigd is neemt u binnen 30 dagen contact op met onze klantenservice. Bewaar de verzendverpakking goed. Ook heeft u uw factuur nodig als aankoopbewijs. U wordt vervolgens gevraagd digitale foto's op te sturen waarop de schade zichtbaar is. Dit zowel van het defect, de verzendverpakking als het product.
Op al onze producten zit een garantie van 30 dagen die pas ingaat wanneer u uw bestelling heeft ontvangen. Valt uw defect binnen uw garantie? Dan wordt uw bestelling kosteloos gerepareerd of ontvangt u een nieuw (indien mogelijk) of vergelijkbaar product. Onze klantenservice helpt u vervolgens verder.
Ik wil mijn bestelling annuleren/terugsturen
U kunt altijd uw bestelde producten tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden kosteloos naar ons retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.
U vindt extra informatie en onze voorwaarden in ons Retourbeleid.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. U wordt vervolgens gevraagd een foto op te sturen van uw ontvangen product. U kunt vervolgens het verkeerde product kosteloos naar ons opsturen. U ontvangt binnen 3 dagen uw nieuwe product op de deurmat.
Er ontbreken artikelen bij mijn levering
Helaas kan er wel eens wat fout gaan. Stuur een mail naar contact@digitalisatiewinkel.nl met uw bestelnummer samen met welke items er ontbreken. Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hoeveel betaal ik voor de verzendkosten?
Wij hanteren een vast tarief van €4,99 per bestelling. Dit met uitzondering van de cadeaubonnen. Deze worden gratis verzonden.