Je bestelling voor reparatie aanmelden
Heb je je bestelling defect ontvangen of is deze binnen de garantie defect geraakt? Met deze pagina kunt u uw product aanmelden voor een reparatie.
Op al onze producten zit standaard een garantie van 1 jaar die pas ingaat wanneer u uw bestelling heeft ontvangen. Mogelijk bieden onze producten van sommige leveranciers een hogere garantie. Let hierbij op de verpakking.
Wilt u meer weten over uw garantie? Lees dan de Retourbeleid en garantie webwinkel pagina.
Aanmelden reparatie
Vul het huidige formulier op deze pagina in en druk op reparatie aanmelden of download het formulier naar je computer om deze af te drukken met je printer. Vul het afgedrukte formulier vervolgens in en stuur deze mee met uw pakket.
Aanvullende informatie reparaties
Producten kunnen defect raken door bijv. fabricagefouten. Deze schade valt binnen de garantie. Wanneer het product defect is geraakt door verkeerd gebruik valt deze schade buiten de garantie. Deze komt vervolgens te vervallen.
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijgt u hierover automatisch bericht. Wij oordelen zo snel mogelijk wat de schade is en of deze binnen of buiten de garantie valt.
Valt uw defect binnen uw garantie? Dan wordt uw bestelling kosteloos gerepareerd of ontvangt u een nieuw (indien mogelijk) of vergelijkbaar product.
Valt uw reparatie buiten uw garantie? Dan maken wij een schatting van de reparatiekosten. Zodra u hiermee akkoord gaat gaan wij aan de slag met uw reparatie. Is uw product niet te repareren dan nemen wij contact op voor het bespreken van verdere mogelijkheden.
Kosten voor het opsturen van uw reparatie
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Wanneer uw reparatie binnen uw garantie valt verrekenen wij na de reparatie uw verzendkosten. Valt uw reparatie buiten de garantie? Dan vergoeden wij geen verzendkosten.